"Jag vet inte om det här kommer att lösa problemet men jag har hittat en trappa som leder exakt dit ni vill komma"

 
Solen gick ner över skogarna precis när jag åkte tillbaka från Borås igen och gav alldeles fantastisk utsikt att se på! Tyvär var det lite svårt att fota, för bussen körde så snabbt! Aldrig varit med om att den kört så fort förut faktiskt, Borås Central - Korsvägen tog bara 40 min. Borde inte vara överhuvudtaget genomförbart med buss, men tydligen!
 
Hemma igen kom Elfie upp till mig och åt kladdkaka och såg på Frost för hon hade aldrig sett den innan! Oklart hur hon inte kunde ha gjort det för hon brukar ha sett precis alla filmer, men på något sätt gick det tydligen. Älskar Olaf för övrigt!
 
? ida

åh så fina bilder.

Svar: Tack så mycket!
isbjornshjarta.blogg.se




? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR