Dubbla koppar kaffe

 
I morse när jag druckit min första kopp kaffe så blev jag genast sugen på en till. Underligt, tänkte jag. Visserligen dricker jag fruktansvärt mycket kaffe med sådana mängder så att jag sätter på bryggaren en andra gång brukar jag bara efterlängta morgon efter en kväll med, ska vi säga, ett visst (aning större) intag av alkoholhaltiga drycker. Och gårdagskvällen innehöll inga sådana. (Jag och Elfie tittade på riders of berk och åt popcorn).
 
Now, min kaffebryggare har timer. Jag älskar den. Det finns alltid kaffe när jag vaknar. Men tydligen kan det hända att när man gör i ordning kaffet halv ett på natten och är ganska så trött. Ja, då kanske man inte riktigt kommer ihåg alla steg. När jag öppnade bryggaren igen så insåg jag nämligen att det inte fanns någon kaffesump i filtret. Jag hade alltså glömt själva kaffet i mitt kaffe.
 
Till detta hör att jag tänkte på att kaffet var väldigt ljust i morse men inte mer på det. Oavsett, efter att i princip inte ha druckit kaffe så kanske det inte är så konstig när jag så vill ha mer direkt efteråt.
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR