"Jag letar efter en mycket grön och lite brun bit".

 
Cirka fem timmar tog det att lägga pusslet, det ÄR ju så frustrerande att inte ha en bild att pussla efter! Knappt ens i slutet förstod man vart bitarna skulle sitta, och då pratar vi om när det var max tjugo bitar kvar! (Bland annat var det en som fick en sko i huvudet vilket vi verkligen inte förstod innan det bara fanns skon kvar att lägga i princip). Båda blev också fruktansvärt mentalt trötta och jag skrattade kanske lite väl mycket om mina egna skämt... Kan ändå inte sluta älska pussel även om jag var rejält trött på just det här pusslet i slutet!
 
Här är en bild på det färdiga pusslet om nu någon skulle lägga samma och vilja ha en bild...
Eller om jag skulle lägga det igen någon gång och vilja ha en bild!



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR