Liseberg

 
Om ungefär en månad fyller två av mina vänner år, och därför bestämde vi oss för att fira dem med Liseberg i Lördags! Det hela var en överraskning, men tyvärr så listade de ut vart vi skulle. Mycket på grund av Lisebergs starka varumärke vilket ledde till att de gissade på Liseberg så snart de fick reda på att vi skulle till Göteborg. Dels också för att jag kände mig tvungen att informera om att de inte borde ha "kjolar som lätt flyger upp utan någonting under". (Typ cykelbyxor).
 
Det var fantastiskt väder, fantastiskt att få umgås allihop igen efter att ha varit på olika ställen nästan hela året och galet mycket folk! Men Lisebergsbanan, Kållerado, Virvelvinden, Flumride och Balder hann vi med, som sig bör vid ett Lisebergsbesök! (De andra hann Helix också, men jag fegade ur, gillar inte att vara upp och ner på).
 
Eftersom Liseberg inte är det bästa stället att springa omkring med en systemkamera på har jag väldigt få bilder från dagen, men det är lite skönt också. Att uppleva dagar där och då istället för att missa den genom att vara för ivrig att spara den i ögonblick.
 
Efter Flumride
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR