Min så kallade crush

Nyss hemkommen i Onsdags
 
Jag vet inte hur många av er som spelat Heroes of Might and Magic. Det är en klassiker, närmast ett kultspel (och jättebra att prata om på fester där man inte känner någon tydligen). Tillbaka till ämnet: I januari kom Heroes ut som onlinespel. För ungefär en vecka sedan upptäckte jag att detta online spel var gratis och vörjade spela.
 
I tisdags berättade jag för min kompis att det fanns och hon började spela. Så på morgonen på onsdagen satt jag och smsade med henne om det hela vägen till skolan.
 
Nu är det såhär att i oktober någon gång så frågade mina kompisar om jag hade en crush på någon, så för skojs skull (ja, det är roligt att ha en crush, det gör dagarna lättare!) så valde jag en kille på skolan som jag tyckte var snygg. Vi kallar honom Trädet. Men jag har aldrig pratat med honom. Eller hälsat på honom.
 
I onsdags satt jag alltså på bussen till skolan och smsar. (Om heroes). Vid Brunnsparken (ca 10 min från skolan med buss) sätter sig någon bredvid mig. Vid Grönsakstorget tittar jag upp och konstaterat att det är en kille i 20-års åldern och tänker att "bra då ska han nog gå av på samma ställe" (de flesta studenter går av där), för det är ju alltid lite jobbigt att sitta innerst annars när man ska av.
 
Utanför skolan går han mycket riktigt av och när jag reser mig upp så inser jag att det är han! Det är Trädet!!! Jag har alltså suttit bredvid honom i tio minuter, tittat på honom, och inte insett att det var han.
 
Jag ser två möjliga förklaringar till detta:
1) Det här med att bara bestämma en crush funkar inte riktigt.
2) Heroes är OERHÖRT intressant.

Såg isbjörnen i bakgrunden på förra bilden och tänkte att han nog ville vara med på en wefie!
 
Jag funderade förresten lite på om jag skulle lägga ut det här eller inte. Men sen kom jag fram till att om nu Trädet skulle läsa det här (risken/chansen känns ungefär en på miljonen) så vet han nu att jag tycker att han är snygg. Känns rätt lugnt. Jag blir glad när jag får komplimanger!
 



? NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR